б 65.29
   Т52


    Тоқбаева, Ж. Ж.
    Маркетинг негіздері : оқу құралы [кәсiптiк бастауыш және орта бiлiм беру ұйымдарына ұсынылған] / Ж. Ж. Тоқбаева, Ж. Тасқынбай. - Астана : Фолиант, 2008. - 190 б. - (Кәсiптiк бiлiм). - ISBN 9965-35-353-0 : 880.00; 720.00; 930.00 р., 680.00 р.
ББК 65.290-2я723
Рубрики: Экономика--Маркетинг
Кл.слова (ненормированные):
кәсiпорын маркетингi -- нарықтық экономика -- нарықтық тұтыну -- тестер -- РУМС


Доп.точки доступа:
Тасқынбай, Ж.
Экземпляры всего: 83
ЧЗ (5), Колледж (75), АБ (3)
Свободны: ЧЗ (5), Колледж (75), АБ (3)